
100% bezpieczny zakup
Rowery górskie są jednymi z najpopularniejszych konstrukcji. Przez wiele osób uważane są za modele uniwersalne. Oznacza to, że sprawdzą się w różnych, nawet najtrudniejszych warunkach. Głównym przeznaczeniem rowerów górskich są podróże po skomplikowanym terenie. Przykładem mogą być leśne drogi oraz polne ścieżki. Jednak takie jednoślady mogą służyć jako środek lokomocji również po mieście.
Ocena produktu:
Pospiesz się!
Do końca promocji pozostało tylko
Specyfikacja:
Typ: Górski
Rodzaj amortyzacji: amortyzacja przód, twardy ogon
Średnica kół: 29
Rama: aluminiowa, lekka dostępna w rozmiarze 19"
Aortyzator: elastomer sprężynowy skok 100mm z blokadą
Skok amortyzatora: 80mm
Stery kierownicy: 1-1/8"
Przerzutka przód: Shimano TZ-500
Przerzutka tył: Shimano RD-TZ500 7k
Wolnobieg: Shimano MF-TZ500-7 7k
Klamkomanetki: Shimano ST-EF500
Liczba biegów: 21
Przedni / Tylny hamulec: tarcza mechaniczna
Opony: Wanda 29x2.10
Sztyca: stal, 350mm
Łańcuch: KMC Z-7
Siodło: wygodne, z miękkim wypełnieniem
Kierownica: typ ergonomiczny, wzmocniony stalowy 680mm
Pedały: aluminiowe z haczykami
Korba: stal, 24x34x42T
Waga: 16,6
165 - 190 cm
Poczta Polska, przedpłata (przelew tradycyjny, płatność online)
Proszę przelać pieniądze:
- do Pe-ga.pl
- na dane SK91 0900 0000 0004 1214 3120
- do banku Slovenská Sporiteľňa a.s. Bratislava
SWIFT code: GIBASKBX
- Nie zapomnij wpisać numeru swojego zamówienia w tytule swojego przelewu.
Został do Ciebie wysłany email z informacją o płatności.
Twoje zamówienie zostanie wysłane niezwłocznie po zrealizowaniu płatności.
W razie pytań lub wątpliwości, prosimy o kontakt z naszą obsługą klienta.
Jako firma Galbavy s.r.o. działamy na rynku już od 2011 roku. W naszej ofercie znajdą Państwo szeroki wybór rowerków dziecięcych, MTB, rowerów miejskich, rowerów elektrycznych, hulajnóg elektrycznych i wielu innych sprzętów.
Dokładamy wszelkich starań, by systematycznie zwiększać zakres działalności i wzbogacać naszą ofertę handlową tak.
Posiadamy rozbudowane kontakty handlowe z krajowymi i zagranicznymi producentami, dla których jesteśmy solidnym i niezawodnym partnerem. Potrafimy sprostać wyzwaniom szybko rozwijającego się rynku i wymaganiom naszych kontrahentów. Nieustannie poszerzamy ofertę handlową, by móc zaoferować Państwu nowe produkty w atrakcyjnych cenach. Od 2011 roku wprowadziliśmy gamę rowerków dziecięcych, rowerów MTB, miejskich. Od 12 lat z sukcesem zajmujemy się importem oraz sprzedażą wysokiej klasy rowerów elektrycznych.
Dzięki szerokiej możliwości produkcji w różnych rodzajach materiałów (metal, drewno, tworzywa sztuczne) jesteśmy w stanie kontrolować każdy element naszych artykułów i odpowiadać na potrzeby nawet najbardziej wymagających konsumentów. Nasza oferta jest różnorodna i każdy znajdzie w niej produkt, który spełni jego oczekiwania. Zapraszamy do zapoznania się z naszą pełną ofertą oraz do korzystania z naszego serwisu, który ułatwi współpracę handlową oraz pozwoli zaoszczędzić czas potrzebny na uzgodnienia.
Regulamin
Regulamin - niniejszy Regulamin, określający zasady zawierania umów sprzedaży na odległość za pośrednictwem Sklepu Internetowego, zasady wykonywania tych umów, prawa i obowiązki stron Umowy sprzedaży na odległość oraz zasady postępowania reklamacyjnego. W zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną Regulamin jest odpowiednio regulaminem, o którym mowa w art. 8 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
Klient - osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, która zawiera ze Sprzedawcą Umowę sprzedaży na odległość.
Konsument - osoba fizyczna dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
Przedsiębiorca indywidualny - osoba fizyczna zawierająca Umowę sprzedaży na odległość bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
Przedsiębiorca - osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobom prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową.
Sprzedawca:
Zakład Handlowy Galbavý s.r.o. Peter Galbavý,
tel. +421902300070
top.obchod.sk@gmail.com
NIP 50698354,
VAT SK2120434844
Adres siedziby Sprzedającego:
Priehradka 392/25 96601 Hlinik nad Hronom Slovakia
Sklep Internetowy - serwis internetowy prowadzony przez Sprzedawcę, dostępny pod adresami elektronicznymi: www.pe-ga.sk za pośrednictwem, którego Klient może uzyskać informacje o Towarze i jego dostępności oraz kupić Towar lub zlecić świadczenie usługi.
Umowa sprzedaży na odległość - umowa sprzedaży Towaru/umowa dostarczenia Usługi cyfrowej lub Treści cyfrowej (o ile ma zastosowanie), zawierana za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
Towar - rzecz ruchoma, którą Klient może nabyć w Sklepie Internetowym.
Usługa cyfrowa - usługa pozwalająca Konsumentowi na:
wytwarzanie, przetwarzanie, przechowywanie lub dostęp do danych w postaci cyfrowej;
wspólne korzystanie z danych w postaci cyfrowej, które zostały przesłane lub wytworzone przez Konsumenta lub innych użytkowników tej usługi;
inne formy interakcji za pomocą danych.
Treść cyfrowa - dane wytworzone i dostarczone w postaci cyfrowej.
Polityka prywatności i cookies Sklepu Internetowego - dokument określający szczegółowe zasady przetwarzania danych osobowych oraz stosowania cookies.
Trwały nośnik - oznacza materiał lub narzędzie umożliwiające Klientowi lub Sprzedawcy przechowywanie informacji kierowanych osobiście do niego, w sposób umożliwiający dostęp do informacji w przyszłości przez czas odpowiedni do celów, jakim te informacje służą i które pozwalają na odtworzenie przechowywanych informacji w niezmienionej postaci, w szczególności poczta elektroniczna.
Elektroniczny formularz zamówienia - udostępniania przez Sprzedawcę dla Kupującego elektroniczna procedura dokonywania zamówienia.
Elektroniczny formularz zwrotu - udostępniana przez Sprzedawcę dla Kupującego elektroniczna procedura dokonywania zwrotów; dostępny pod adresem www.pe-ga.pl
formularz reklamacji - udostępniana przez Sprzedawcę dla Kupującego elektroniczna procedura składania reklamacji; dostępny pod adresem www.pe-ga.pl
Wysłanie zamówienia - zatwierdzenie zamówienia poprzez kliknięcie przez Klienta przycisku "Zamawiam i płacę" traktowane jako złożenie przez Klienta wiążącego oświadczenia woli zawarcia ze Sprzedającym Umowy sprzedaży na odległość.
Konto - zbiór danych przechowywanych w Sklepie Internetowym oraz w systemie teleinformatycznym Sprzedawcy dotyczący danego Klienta oraz składanych przez niego zamówień i zawieranych Umów sprzedaży na odległość, z wykorzystaniem którego Klient może składać zamówienia, a także w odpowiednim czasie - anulować lub edytować oraz zawierać Umowy Sprzedaży na odległość.
Opinia obsługi zamówienia lub opinia poszczególnych Towarów - subiektywne wypowiedzi i oceny przyznawane w formie gwiazdek od 1 do 5.
Złożenia zamówienia w Sklepie Internetowym można dokonać za pośrednictwem Konta albo wybrać opcję zakupu bez rejestracji.
Zakupu dokonuje się poprzez wypełnienie Elektronicznego formularza zamówienia dostępnego na stronach Sklepu Internetowego. Wybór zamawianych Towarów jest dokonywany poprzez ich dodanie do koszyka. Elektroniczny formularz zamówienia określa m.in. jakie Towary, po jakiej cenie i w jakich ilościach Klient chce zamówić do wskazanej przez siebie lokalizacji. Klient podejmuje odpowiednie kroki techniczne w oparciu o wyświetlane komunikaty.
Po podaniu przez Klienta wszystkich niezbędnych danych, wyświetlone zostanie podsumowanie złożonego zamówienia. Podsumowanie zamówienia będzie zawierać informacje dotyczące: danych identyfikujących Sprzedawcę, przedmiotu zamówienia, jednostkowej oraz łącznej ceny zamawianych Towarów, w tym kosztów dostawy oraz innych jeżeli występują, wybranej metody płatności, wybranego sposobu dostawy, czasu i kosztów dostawy.
Jeżeli przedmiotem umowy jest dostarczanie Treści cyfrowych lub Usług cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym lub usług realizowanych drogą elektroniczną lub na odległość - Konsument w dodatkowym checkboxie, wymaganym do złożenia zamówienia i znajdującym się na Elektronicznym formularzu zamówienia wyraża następującą zgodę: "Wyrażam zgodę na dostarczenie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym lub na rozpoczęcie świadczenia usługi przed upływem 14 dni od dnia zawarcia umowy i przyjmuję do wiadomości utratę prawa do odstąpienia od umowy". Sprzedawca potwierdzi otrzymanie ww. zgody mailowo.
W celu złożenia Zamówienia konieczne jest podanie w Elektronicznym formularzu zamówienia danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe, dokonanie akceptacji treści Regulaminu, wysłanie zamówienia poprzez naciśnięcie przycisku "Zamawiam i płacę".
Wysłanie przez Klienta Elektronicznego formularza zamówienia stanowi wiążące oświadczenie woli zawarcia Umowy sprzedaży zawartej na odległość, zgodnie z treścią niniejszego Regulaminu.
Umowę sprzedaży na odległość traktuje się jako zawartą w chwili przyjęcia przez Sprzedającego Elektronicznego formularza zamówienia, czego potwierdzeniem jest wyświetlenie Kupującemu komunikatu potwierdzającego przyjęcie zamówienia i podanie jego numeru.
Po zawarciu Umowy sprzedaży na odległość, Klient otrzymuje w formie wiadomości e-mail potwierdzenie złożonego zamówienia zawierające: potwierdzenie przyjęcia zamówienia i ostateczne potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia oraz ogólnych warunków zawartej Umowy sprzedaży na odległość (Regulamin Sklepu Internetowego wraz z Załącznikami Nr 1 i 2), dane Sprzedawcy, odpowiedzialności Sprzedawcy za jakość świadczenia, o usługach świadczonych przez Sprzedawcę po sprzedaży oraz o sposobie i skutkach odstąpienia od umowy. Pouczenie co do sposobu i o skutkach odstąpienia od umowy zawarte jest w Załączniku nr 1.
Do czasu rozpoczęcia przez Sprzedającego realizacji zamówienia:
Klient może zmienić swoje zamówienie przy pomocy rozwiązania technicznego dostępnego na stronie Elektronicznego formularza zamówienia i przechodząc ponownie całą ścieżkę składania zamówienia. Zmiana zamówienia następuje poprzez złożenie nowego, które wchodzi w miejsce dotychczas złożonego. Ewentualnie, dokonana przez Klienta płatność rozliczana jest na poczet nowego zamówienia, a w przypadku nadpłaty jest ona zwracana na rachunek bankowy, z którego dokonywana była płatność.
Klient może anulować swoje zamówienie wybierając opcję „anuluj zamówienie” dostępną na stronie Elektronicznego formularza zamówienia.
W przypadku dokonania przez Klienta anulowania zamówienia Sprzedawca dokonuje zwrotu otrzymanej płatności w terminie 3 dni roboczych. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient.
Czas realizacji Zamówienia wynosi od 1 do 10 dni roboczych licząc od dnia zawarcia umowy.
Sklep Internetowy oferuje możliwość dokonania płatności w formie przedpłat, za pobraniem (z płatnością na konto po dostawie). Opcja płatności z odroczonym terminem płatności jest możliwa w sytuacjach indywidualnie uzgodnionych ze Sprzedawcą.
Płatności za towar można dokonać w sposób wybrany w momencie składania zamówienia na Elektronicznym formularzu zamówienia.
Na Elektronicznym formularzu zamówienia Klient dokonuje wyboru sposobu dostawy poprzez zaznaczenie dokonanego wyboru.
W przypadku, gdy nie dojdzie do odbioru Towaru przez Klienta, czego efektem będzie zwrot Towaru do Sprzedawcy - Sprzedawca może odstąpić od umowy sprzedaży, po uprzednim wezwaniu Klienta w wiadomości e-mail podanej w procesie zakupowym do wykonania umowy. Odstąpienie od umowy następuje poprzez złożenie Klientowi oświadczenia w postaci wiadomości e-mail.
W sytuacji wskazanej w pkt 2, Sprzedawca zobowiązany jest niezwłocznie zwrócić Klientowi otrzymaną płatność za zakupiony przez Klienta Towar.
Aktualnie dostępne sposoby dostawy w Sklepie Internetowym dostępne są pod adresem https://pe-ga.pl
Konsument, który zawarł Umowę sprzedaży na odległość może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny. W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży zawartej na odległość - umowę uważa się za niezawartą.
Prawo do odstąpienia od umowy na zasadach określonych w paragrafach 6 i 7 niniejszego Regulaminu przysługuje także Przedsiębiorcy indywidualnemu. O ile mowa w paragrafach 6 i 7 niniejszego Regulaminu o Konsumencie, rozumie się przez to również Przedsiębiorcę indywidualnego.
W przypadku odstąpienia od umowy - Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.
Oświadczenie Konsumenta musi jednoznacznie wyrażać jego wolę odstąpienia od umowy, w szczególności Konsument może:
skorzystać z elektronicznego formularza zwrotu.
odstąpić od umowy wykorzystując formularz odstąpienia od umowy, będący Załącznikiem nr 2 - wysyłając go na adres siedziby Sprzedającego.
Sprzedawca niezwłocznie potwierdzi na Trwałym nośniku fakt otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy złożonego w sposób wskazany w ppkt 1 i 2.
Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się:
dla umowy w wykonaniu, której Sprzedający wydaje rzecz, będąc zobowiązany do przeniesienia jej własności - od objęcia w posiadanie Towaru przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która:
obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części;
polega na regularnym dostarczaniu rzeczy przez czas oznaczony - od objęcia w posiadanie pierwszej z rzeczy;
dla pozostałych umów - od dnia zawarcia umowy.
Formularz oświadczenia o odstąpieniu od umowy (Załącznik Nr 2 do niniejszego Regulaminu) oraz informacja dotycząca korzystania z prawa odstąpienia od umowy (Załącznik Nr 1 do niniejszego Regulaminu) są przekazywane w formie elektronicznej.
W przypadku odstąpienia od umowy o dostarczanie Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej Sprzedawca może uniemożliwić Konsumentowi dalsze korzystanie z Treści cyfrowych lub Usługi cyfrowej, w szczególności poprzez uniemożliwienie Konsumentowi dostępu do Treści cyfrowych lub Usługi cyfrowej.
W przypadku odstąpienia od Umowy o dostarczanie Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej Konsument zobowiązany jest zaprzestać korzystania z tej Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej i udostępniania ich osobom trzecim.
Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży zawartej na odległość nie przysługuje w odniesieniu do umów wskazanych w art. 38 ustawy z dnia 30.05.2014 r. (Dz.U. z 2019 r. poz. 134) o prawach konsumenta, m.in. Umów:o świadczenie usług, za które Konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedającego utraci prawo do odstąpienia od umowy i przyjął to do wiadomości.w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na ryku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;których przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;których przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;o dostarczanie Treści cyfrowych niedostarczanych na nośniku materialnym, za które Konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Sprzedawca rozpoczął świadczenie za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo do odstąpienia od umowy i przyjął to do wiadomości;których przedmiotem jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia, oraz w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;zawartej w drodze aukcji publicznej;o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;
Prawo do odstąpienia od umowy na poniższych zasadach przysługuje Konsumentowi i Przedsiębiorcy indywidualnemu.
Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni:
w przypadku umowy sprzedaży od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy;
w przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności wielu rzeczy, które dostarczane są osobno od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie ostatniej z rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy;
w przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności rzeczy dostarczanych partiami lub w częściach od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie ostatniej partii lub części lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie ostatniej partii lub części;
w przypadku umów o regularne dostarczanie rzeczy przez czas oznaczony od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie pierwszej z rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie pierwszej z rzeczy;
w przypadku umów, której przedmiotem jest dostarczanie usług lub treści cyfrowych, które nie są dostarczane na nośniku materialnym - od dnia zawarcia umowy.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas, tj.: Zakład Handlowy Galbavý s.r.o. Peter Galbavý,
tel. +421902300070
top.obchod.sk@gmail.com o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną).
Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Jeżeli skorzystają Państwo z tej możliwości, prześlemy Państwu niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku.
Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie.
W przypadku umów zobowiązujących do przeniesienia własności rzeczy, w których nie zaproponowaliśmy odbioru Towaru w przypadku odstąpienia od umowy - mamy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Zwracaną rzecz proszę odesłać na adres: Zakład Produkcyjno Handlowy Galbavý s.r.o. Peter Galbavý,
tel. +421902300070 Priehradka 392/25 96601 Hliník nad hronom Slovakia niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
Ze względu na wagę i gabaryty Towaru, w przypadku odstąpienia od umowy - odesłanie Towaru może wiązać się z wyższymi kosztami niż zwykła przesyłka pocztą. W przypadku chęci skorzystania z usług firm kurierskich konieczne może się okazać nadanie przesyłki na palecie, która jest droższa niż zwykła przesyłka pocztowa.
Polityka Prywatności
1. Administrator danych i definicje
Administratorem danych osobowych Klientów / Użytkowników Sklepu Internetowego, zwany także Sprzedawcą, jest: Zakład Produkcyjno Handlowy Galbavy s.r.o. Galbavy Peter, telefon: +421 902 300 070, NIP: 50698354, VAT: SK2120434844.
Z Administratorem danych można kontaktować się:
pod adresem korespondencyjnym: Priehradka 392/25 96601 Hlinik nad Hronom Slovakia;
pod adresem poczty elektronicznej:top.obchod.sk@gmail.com
Użytkownik - osoba fizyczna wchodząca na stronę/strony Sklepu internetowego lub korzystająca z usług lub funkcjonalności opisanych w niniejszej Polityce Prywatności i Cookies.
Klient - osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba fizyczna będąca Konsumentem, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, która zawiera ze Sprzedawcą Umowę sprzedaży na odległość.
Sklep Internetowy - serwis internetowy prowadzony przez Sprzedawcę, dostępny pod adresami elektronicznymi (stronami): www.pe-ga.sk za pośrednictwem, którego Klient/Użytkownik może uzyskać informacje o Towarze i jego dostępności oraz kupić Towar lub zlecić świadczenie usługi.
Newsletter - informacje, w tym informacje handlowe w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344) pochodzące od Sprzedawcy wysyłane Klientowi/Użytkownikowi drogą elektroniczną; jego otrzymywanie jest dobrowolne i wymaga zgody Klienta/Użytkownika.
Konto - zbiór danych przechowywanych w Sklepie internetowym oraz w systemie teleinformatycznym Sprzedawcy dotyczący danego Klienta/Użytkownika oraz składanych przez niego zamówień i zawieranych umów, z wykorzystaniem którego Klient/Użytkownik może składać zamówienia oraz zawierać umowy.
RODO - Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
2. Cele, podstawy prawne oraz czas przetwarzania danych
W celu realizacji Umowy sprzedaży na odległość Sprzedawca przetwarza:
informacje dotyczące urządzenia Użytkownika w celu zapewnienia poprawności działania usług: adres IP komputera, informacje zawarte w plikach cookies lub innych podobnych technologiach, dane dotyczące sesji, dane przeglądarki internetowej, dane dotyczące urządzenia, dane dotyczące aktywności na Stronie, w tym na poszczególnych podstronach;
informacje o geolokalizacji, jeżeli Użytkownik wyraził zgodę na dostęp usługodawcy do geolokalizacji. Informacja o geolokalizacji jest wykorzystywana w celu dostarczania bardziej dostosowanych ofert produktów i usług;
dane osobowe Użytkowników: imię, nazwisko, adres siedziby, adres korespondencyjny, adres e-mail, numer telefonu, NIP, numer konta bankowego lub inne dane osobowe, których podanie jest niezbędne do zrealizowania zakupu, a których podania w procesie zakupowym wymaga Administrator.
Informacje te nie zawierają danych dotyczących tożsamości Użytkowników, lecz w połączeniu z innymi informacjami mogą stanowić dane osobowe i w związku z tym Administrator obejmuje je pełną ochroną przysługującą na gruncie RODO.
Dane te są przetwarzane zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b RODO, w celu realizacji usługi, tj. umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną zgodnie z Regulaminem oraz zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a RODO, w związku z wyrażeniem zgody na stosowanie określonych plików cookies lub innych podobnych technologii, wyrażonych przez odpowiednie ustawienia przeglądarki internetowej zgodnie z Prawem telekomunikacyjnym lub w związku z wyrażeniem zgody na geolokalizację. Dane są przetwarzane do czasu zakończenia korzystania przez Klienta/Użytkownika ze Sklepu internetowego.
Administrator zobowiązuje się podjąć wszelkie środki wymagane na mocy art. 32 RODO, tj, uwzględniając stan wiedzy technicznej, koszt wdrażania oraz charakter, zakres i cele przetwarzania oraz ryzyko naruszenia praw lub wolności osób fizycznych o różnym prawdopodobieństwie wystąpienia i wadze, Administrator wdraża odpowiednie środki techniczne i organizacyjne, aby zapewnić stopień bezpieczeństwa odpowiadający temu ryzyku.
3. Działania marketingowe administratora
Na stronie Sklepu internetowego Administrator danych może zamieszczać informacje marketingowe o swoich produktach lub usługach. Wyświetlanie tych treści jest dokonywane przez Administratora danych zgodnie z art. 6 ust.1 lit. f RODO, tj. zgodnie z prawnie uzasadnionym interesem Administratora danych polegającym na publikacji treści związanych ze świadczonymi usługami oraz treści promocyjnych akcji, w które Administrator danych jest zaangażowany. Jednocześnie działanie to nie narusza praw i wolności Klientów/Użytkowników, Klienci/Użytkownicy spodziewają się otrzymywania treści podobnej zawartości, a nawet tego oczekują lub jest to ich bezpośrednim celem wizyty na stronie/stronach Sklepu internetowego.
4. Odbiorcy danych użytkowników
Administrator danych ujawnia dane osobowe użytkowników wyłącznie podmiotom przetwarzającym na mocy zawartych umów powierzenia przetwarzania danych osobowych w celu realizacji usług na rzecz Administratora danych, np. hostingu i obsługi Strony, usługi IT, obsługi marketingowej i PR.
5. Przesyłanie danych osobowych do państw trzecich
Dane osobowe nie będą przetwarzane w państwach trzecich.
Pliki cookies wykorzystywane są w następujących celach:
tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Klienci/Użytkownicy Sklepu internetowego korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
utrzymania sesji Klienta/Użytkownika (po zalogowaniu), dzięki której Klient/Użytkownik nie musi na każdej podstronie Sklepu internetowego ponownie wpisywać od nowa loginu i hasła;
określania profilu Klienta/Użytkownika w celu wyświetlania mu rekomendacji produktowych i dopasowanych materiałów w sieciach reklamowych, w szczególności sieci Google.
Oprogramowanie do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) zazwyczaj domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Klienta/Użytkownika. Klienci/Użytkownicy mogą dokonać zmiany ustawień w tym zakresie. Przeglądarka internetowa umożliwia usunięcie plików cookies. Możliwe jest także automatyczne blokowanie plików cookies.
Ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Sklepu internetowego.
Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Klienta/Użytkownika i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących ze Sklepem internetowym reklamodawców oraz partnerów Sklepu internetowego.
Pliki cookie mogą być wykorzystane przez sieć Google, do wyświetlenia reklam dopasowanych do sposobu, w jaki Klient/ Użytkownik korzysta z Sklepu internetowego. W tym celu mogą zachować informację o ścieżce nawigacji użytkownika lub czasie pozostawania na danej stronie: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
Zalecamy przeczytanie Klientowi/Użytkownikowi polityki ochrony prywatności tych firm, aby poznać zasady korzystania z plików cookies wykorzystywane w statystykach: Polityka ochrony prywatności Google Analytics.
W zakresie informacji o preferencjach Klienta/ Użytkownika gromadzonych przez sieć reklamową Google, Klient/Użytkownik może przeglądać i edytować informacje wynikające z plików cookies przy pomocy narzędzia: https://www.google.com/ads/preferences/.
Na stronie Sklepu internetowego są umieszczone wtyczki, które mogą przekazywać dane Klientów/Użytkowników do Administratorów takich jak, np.: Google Maps, Google Analytics, Google Ads, PayPal, Google reCAPTCHA, IdoAccounts, IdoSell, IAI S.A., Google.
W celu poprawnej realizacji Umowy sprzedaży na odległość Administrator danych może udostępniać dane Klientów/Użytkowników podmiotom kurierskim.
W celu poprawnej realizacji Umowy sprzedaży na odległość Administrator może udostępniać dane Klientów/Użytkowników systemom płatności internetowych.
TO JEST TREŚĆ STRONY WYSYŁKA
Opcje płatności i dostawy
PRZEDPŁATA
(transferuj, karty płatnicze)
Paczka pocztowa
(czas dostawy ok. 2 dni robocze)
8,50 PLN
Płatność za pobraniemPaczka z odbiorem na Poczcie
(odbiór w placówce pocztowej w 2 dni od nadania)
15,00 PLN
Darmowa wysyłka
Przesyłka Pocztą Polską
od 150 PLN
Wysyłka zagraniczna
DPD i Global Express - do krajów europejskich
(Austria, Belgia, Chorwacja, Czechy, Dania, Estonia, Finlandia, Francja, Grecja, Hiszpania, Holandia, Irlandia, Islandia, Litwa, Luksemburg, Łotwa, Malta, Niemcy)
Odstąpienie od umowy zawartej na odległość i wymiana produktu.
Kupione u nas towary zwrócisz łatwo i tanio.
W naszym sklepie nie musisz się martwić o to, że wybrany rozmiar nie będzie pasował lub w jakikolwiek inny sposób nie spełni Twoich oczekiwań.
Zgodnie z obowiązującym prawem masz 14 dni na odstąpienie od umowy zawartej na odległość bez podawania przyczyny. Jeśli więc towar nie spełnia Twoich oczekiwań możesz go do nas odesłać w ciągu 14 dni od dnia odstąpienia od umowy.
towar należy odesłać na nasz adres: Priehradka 392/25 96601 Hliník nad Hronom Slovakia, Galbavý s.r.o. +421902300070
Zwrotu pieniędzy, w formie wybranej w kreatorze zwrotu, dokonamy w ciągu 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o odstąpieniu od umowy. Z reguły trwa to jednak krócej. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy.
Powyższa procedura nie jest warunkiem skorzystania z ustawowego prawa odstąpienia od umowy oraz w żaden sposób go nie ogranicza.
Jak wymienić produkt?
1. Poinformuj nas drogą mailową o chęci wymiany towaru. Wyślij wiadomość na adres top.obchod.sk@gmail.com podaj numer zamówienia oraz nazwę produktu, który chcesz wymienić, a także nazwę nowego produktu, którym jesteś zainteresowany. Zwracany towar nie może nosić śladów eksploatacji i montażu, musi nadawać się do ponownej sprzedaży jako towar nowy.
2. Odesłanie produktu
Dostarcz nam produkt, który chcesz wymienić. Przesyłkę z dopiskiem "Wymiana" prosimy wysłać na adres Galbavy s.r.o. Priehradka 392/25 96601 Hliník nad Hronom Slovakia +421902300070. Do przesyłki dołącz wypełniony formularz odstąpienia od umowy, co znacznie przyśpieszy procedurę wymiany. W formularzu zapisz informację, na jaki inny wymieniasz zwracany produkt.
3.Korekta i wymiana
Po otrzymaniu przez nas przesyłki i zweryfikowaniu czy produkt jest nieużywany i pełnowartościowy wystawimy korektę faktury VAT. Zostanie ona przesłana na adres email podany w zamówieniu. Rozpoczniemy proces wymiany*, o dalszych krokach będziemy Cię informować na bieżąco przez email lub telefon.
Kiedy można wymienić produkt na inny?
Gdy pomylisz się podczas zamawiania
Gdy chcesz wymienić produkt na inny rozmiar, kolor lub zupełnie inny towar z oferty naszego sklepu.
Prosimy o nieprzekazywanie przesyłek do odbioru w paczkomacie lub z opcją płatności "za pobraniem", takie przesyłki nie będą przez nas odbierane.
Jak odstąpić od umowy?
1. Poinformuj nas drogą mailową o chęci wymiany towaru. Wyślij wiadomość na adres top.obchod.sk@gmail.com podaj numer zamówienia oraz nazwę produktu, który chcesz wymienić, a także nazwę nowego produktu, którym jesteś zainteresowany. Zwracany towar nie może nosić śladów eksploatacji i montażu, musi nadawać się do ponownej sprzedaży jako towar nowy.
2. Odesłanie produktu
Dostarcz nam produkt, który chcesz wymienić. Przesyłkę z dopiskiem "Wymiana" prosimy wysłać na adres Galbavy s.r.o. Priehradka 392/25 96601 Hliník nad Hronom Slovakia +421902300070. Do przesyłki dołącz wypełniony formularz odstąpienia od umowy, co znacznie przyśpieszy procedurę wymiany. W formularzu zapisz informację, na jaki inny wymieniasz zwracany produkt.
3. Korekta i potwierdzenie
Po otrzymaniu przez nas przesyłki i zweryfikowaniu czy produkt jest nieużywany i pełnowartościowy wystawimy korektę faktury VAT. Zostanie ona przesłana na adres email podany w zamówieniu. Po zapoznaniu się z wiadomością prosimy o potwierdzenie otrzymania i akceptacji korekty.
4. Zwrot środków
W terminie 14 dni od chwili złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy pieniądze zostaną zwrócone na rachunek bankowy, z którego była dokonana płatność. W przypadku płatności za pobraniem prosimy o wpisanie numeru rachunku do zwrotu na formularzu odstąpienia od umowy.
Kiedy można odstąpić od umowy?
Jeśli to możliwe, prosimy także o przesłanie opakowania oraz kompletu metek dołączonych do produktu. Zwracany towar nie może przy tym nosić śladów eksploatacji i montażu, tzn. musi nadawać się do ponownej sprzedaży jako towar nowy.
Prosimy o nieprzekazywanie przesyłek do odbioru w paczkomacie lub z opcją płatności "za pobraniem", takie przesyłki nie będą przez nas odbierane.
Jak przebiega proces reklamacji produktu?
Skontaktuj się z nami - zgłoś nam reklamację gwarancyjną eszławąjąc e-mail na adres top.obchod.sk@gmail.com lub dzwoniąc pod numer +421 902 300 070.
Formularz - pobierz i wypełnij poprzednią reklamację gwarancyjną.
Odbiór - umówimy kuriera, który odbierze reklamowany towar od Ciebie lub poprosimy o zwrot towaru przez kuriera.
Ekspertyza - specjalistyczny serwis przewadzie badanie towaru.
Decyzja - wydamy kędziju, o kwjeri wydamy Twoje mailowo, na piśmie lub zadzwoń.
Wynik roszczenia
Pozytywna decyzja:
Naprawa - w miarę możliwości produkt zostanie naprawiony w pierwszej kolejności, a wymagające tego części zostaną wymienione na nowe.
Wymiana - w przypadku braku mogovije naprawy produktu, wymymy go na nowy. Przesyłkę gratis pod wskazany adres.
Zwrot mitserow - w suktulit brak mogorijie naprawy oraz wymyany produkt na nowy, wykonamy zwrottu mitsrow finanzowic. Środki wynikające z karty, z kwijri dokonywana była płatność albo na rachunek bankowy, ifj płatność dokonywana była przelewem podatkowym lub przy odbiorze towaru. Zwrot pieniędzy nastąpi po potwierdzeniu korekty faktury, która zostanie wysłana na podany w zamówieniu adres e-mail.
Decyzja negatywna:
Zwrot produktu - jeśli zdecydujesz się na zwrot produktu, reklamowany produkt zostanie wysłany na wskazany przez Ciebie adres.
Utylizacja - jeśli zdecydujesz się na utylizację, produkt zostanie zniszczony zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie ochrony uwidzącej.
Co zrobić, gdy przesyłka jest uszkodzona?
Dostawa kurierem Poczta Polska:
Przed odebraniem przesyłki od kuriera sprawdź, czy karton i opakowanie produktu nie są uszkodzone. Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości, możesz odmówić przyjęcia paczki – w takiej sytuacji pilnie poinformuj nas o tym fakcie.
W przypadku stwierdzenia uszkodzeń towaru, niewidocznych w momencie odbioru zamówienia od kuriera, konieczne jest sporządzenie protokołu szkody w dniu odebrania przesyłki.
W przypadku wszelkich uszkodzeń towaru, prosimy o pilne poinformowanie nas o takiej sytuacji wysyłając opis sprawy wraz ze zdjęciami na adres top.obchod.sk@gmail.com - pamiętaj o bezzwłocznym spisaniu protokołu szkody!
Jako Konsument masz prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia swoich praw oraz roszczeń za pomocą specjalnej platformy ODR. Umożliwia ona bezstronne i niezależne rozstrzyganie sporów między Konsumentami a Przedsiębiorcami, które dotyczą zobowiązań powstałych przy zawieraniu umów internetowych. Platforma jest przeznaczona dla Konsumentów oraz Przedsiębiorców mających siedzibę w Unii Europejskiej.
Stosownie do treści art. 14 ust. 1-2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r., konsumenci mogą skorzystać z pozasądowej drogi rozstrzygania sporów związanych umową sprzedaży lub świadczenia usług zawartą przy wykorzystaniu sieci Internet.
Skargi można składać pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr
Potrzebujesz pomocy? Skonsultuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta. Odpowiemy na wszystkie pytania.
Zadzwoń na +421 902 300 070 lub napisz na top.obchod.sk@gmail.com